S t u d i a   c o m m e r c i a l i a   B r a t i s l a v e n s i a

Ekonomická univerzita v Bratislave
  • Home
  • Informations
  • Articles
  • Contacts
  • Home
  • Home
  • Articles
  • scb_47

Search

Domestic camping tourism and environmental awareness in the former socialist member states of the EU

moreDomestic camping tourism and environmental awareness in the former socialist member states of the EU

Belt and Road Initiative trends in the European Union and Iran

moreBelt and Road Initiative trends in the European Union and Iran

Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu

moreNeuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu

Postoj študentov k nákupu produktov šetrných k životnému prostrediu

morePostoj študentov k nákupu produktov šetrných k životnému prostrediu

Current State of the Absorption of EU Funds during the 2014-2020 Multiannual Financial Framework of the European Union in Slovakia

moreCurrent State of the Absorption of EU Funds during the 2014-2020 Multiannual Financial Framework...
  • Patří připravenost na krizi mezi klíčové indikátory aktivit podniku? Srovnání postojů rodinných a nerodinných podniků.
  • Udržateľné odievanie ako nový trend v kontexte princípov kruhovej ekonomiky
  • Aktuálny stav elektromobility v Slovenskej republike – postoj spotrebiteľov
  • Demographic development in the Slovak Republic in relation to the Age Management of the company

Studia commercialia Bratislavensia

Ekonomická univerzita v Bratislave

Copyright © 2025